نمایش دادن همه 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

برند Black diamond

بهتر است پیش از آنکه به تاریخچه ی این برند که در سایت اصلی آن آمده است بپردازیم، بگوییم که BlackDiamond یکی از برترین و باکیفیت ترین برندهایی است که بسیاری از کوهنوردان در شاخه های مختلف از آن استفاده کرده و رضایت زیادی را از این محصولات ابراز کرده اند.

ما چه کسی هستیم؟

در شرکت بلک دیاموند، ما متعهد به طراحی و مهندسی نوآورانه ترین تجهیزات کوهستانی در جهان هستیم.

اینجا در شرکت ما، همه چیز در مورد ورزش های کوهستانی است. ما همان تجربیاتی را که شما روی سنگ، یخ و برف انجام می دهید به اشتراک می گذاریم و این تجربیات ما را وادار می کند تا بهترین تجهیزات و پوشاک ممکن را برای جامعه جهانی خود بسازیم.

اشتیاق ما به نوآوری، روشی را که ما ورزش‌های کوهستانی را دنبال می‌کنیم تغییر می‌دهد – میراثی که با میخ و چکش در سکوت آغاز شد و امروز ادامه دارد و با تجهیزات انقلابی مانند اولین کارابین دهانه سیمی جهان، یا سنگ بنای Camalot ما، به نقاط عطفی در طول راه رسید.

در هسته مرکزی برند ما، میتوان گفت که ما یک شرکت از کاربران خود هستیم.

ما همین چیزی هستیم که مشاهده می کنید!

به همین دلیل، ایجاد برند بلک دیاموند فرآیندی است که هرگز پایان نخواهد یافت. امروز، شما می توانید ما را در کوهپایه های Wasatch در سالت لیک سیتی، یوتا بیابید، جایی که ما در تعهد خود به طراحی و مهندسی نوآورانه ترین تجهیزات کوهستانی در جهان غوطه ور هستیم مشاهده نمایید.

میراث ما

شما نمی توانید تاریخ کوهنوردی و ورزش های کوهستانی را بدون گفتن تاریخچه بلک دیاموند بخاطر بیاورید.

بلک دایموند از Chouinard Equipment متولد شد و ادامه روند طبیعی اشتیاق و اخلاقی بود که Yvon Chouinard و دوستانش در سال 1965 شروع کردند.

پیتر متکالف و کارمندان Chouinard Equipment در سال 1989 مسئولیت عظیمی را بر عهده گرفتند، نام شرکت را به الماس سیاه تغییر دادند و به دریاچه سیتی، در پایه کوه‌های واساچ نقل مکان کردند.

ما می توانیم با جسارت ادعا کنیم که ورزش های کوهستانی را ایجاد کرده ایم و به ایجاد آن ادامه می دهیم.

به عنوان یک نمونه اساسی از این ادعا، در سال 1972 ایوون و تام فراست مانیفست معروف Clean Climbing Manifesto را در کاتالوگ تجهیزات Chouinard منتشر کردند.

در آن زمان، روش صعود به سمت صعودهای مصنوعی و با استفاده از پیچ‌ها و پیتون‌های ثابت حرکت کرده بود.

صخره ها در سرتاسر جهان با حفاظ ها و کارگاه های ثابت پر شده بودند که برای همیشه سنگ را دچار خرابی کرده و تغییر می دادند.

با افزایش محبوبیت سنگنوردی، این روش شروع به تهدیدی برای زیبایی طبیعی و وضعیت مناطق کوهنوردی در سراسر جهان کرد.

Chouinard و Frost یک اخلاق جدید را اعلام کردند.

– Clean Climbing

هرگونه کارگاه و رول کوهنوردی باید قابل جابجایی باشد و به سنگ آسیب نرساند.

در آن زمان، رول ‌ها 70 درصد از فروش Chouinard را تشکیل می‌دادند و با این حال آنها به جهان کوهنوردی می‌گفتند که استفاده از آنها را متوقف کنند. این اخلاق در طول تاریخ ما باعث تولید قطعات نوآورانه بسیاری از تجهیزات شده است و با Camalots Ultralight و Z4 Camalots به اوج خود رسیده است.

Clean Climbing یک نمونه کهن الگویی از اخلاقیات است که نه تنها تجهیزات نوآورانه تولید می کند، بلکه خود ورزش را ایجاد و مدیریت می کند.

این اخلاق امروزه در تمامی ورزش های کوهستانی در بلک دایموند وجود دارد.

اخلاق طراحی: تلفیق روح و فناوری

ورزش های کوهستانی روح دارند. ما زندگی خود را حول این ورزش ها می سازیم، آن را زندگی می کنیم. آن ارتباطی که ما احساس می کنیم در تجهیزاتی که ایجاد می کنیم زندگی می کند. تجهیزات ما داستان می گوید، ما داستان می گوییم. طراحی محصول عالی روح دارد.

ما تجهیزاتی را برای فنی ترین و علاقه مند ترین کاربران در سخت ترین محیط ها ایجاد می کنیم. ما در تلاش هستیم تا با نوآوری، مهندسی دقیق و عملکرد به این نیاز پاسخ دهیم.

نگاهی اجمالی به آینده

نکته اصلی این است که تیم ما هر روز در شرکت به سختی برای شما کار می کند و تنها یک هدف در ذهن دارد: مهندسی و ساخت بهترین تجهیزات جهان برای ماجراجویی.

این فرآیند از داخل دیوارهای دفتر مرکزی ما شروع می شود و هر آخر هفته توسط ما که با این برند زندگی می کنیم و نفس می کشیم در میدان آزمایش می شود.