نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

برند سالیوا:

داستان Salewa در 8 ژوئیه 1935 شروع شد، زمانی که یوزف لیبهارت، مدیر تعاونی زین‌فروشان و ملیله‌فروشان مونیخ، یک شرکت مادر را برای زین‌فروشی و اجناس چرمی به ثبت رساند.

Salewa کوله پشتی منحصر به فرد آند را توسعه داد و از اکسپدیشن آند هرمان هوبر، که قرار بود مدیر عامل Salewa شود، حمایت کرد.

اصلاحات پولی در 21 ژوئن 1948 آغاز جدیدی برای سالیوا و آلمان غربی بود.

برای چند سال، کیسه های عکس تولید شده برای آگفا، کالای عمده فروش بود.

علاوه بر کوله‌پشتی، توپ‌های فوتبال (ساخته شده از چرم) و کیسه‌های تانک برای موتور سیکلت نیز بخشی از این مجموعه بود.

چوب های اسکی (ساخته شده از چوب درختان فندق) در نهایت تبدیل به کالای اصلی فروش شد.

توسعه و تولید کرامپون سبک کلاسیک کاملا قابل تنظیم Salewa استانداردهای جدیدی را ایجاد کرد و به یکی از موفق ترین محصولات Salewa تا به امروز تبدیل شد.

salewa با اختراع پیچ یخ لوله ای، که امروزه یک استاندارد صنعتی است، به عنوان یک رهبر در نوآوری های آلپاین به رسمیت شناخته شد.

در یک همکاری قوی با راینهولد مسنر و کرت آلبرت، ایده‌های جدید متعددی در اکسپدیشن‌ها آزمایش شدند.

زیگفرید مسنر تصادف مرگبار ناشی از رعد و برق در Stabelerturm را تجربه کرد.

عقاب برای نماد قدرت در کیفیت و عملکرد محصولات Salewa ساخته شد.

در این سال همچنین چادر گنبد سیرا راه اندازی شد.

1985 – 1979

توسعه هلیوم، که در آن زمان سبک‌ترین کلاه ایمنی جهان بود، نتیجه‌ی هدف جدید «نیم وزن – مقاومت دوگانه» بود.

سالیوا توسط هاینر اوبراوش و گروه اوبرالپ او خریداری شد و مقر آن به بولزانو منتقل شد.

Salewa شعبه ای را در بولدر، کلرادو تأسیس کرد تا پشتیبانی بهتری را به بازار آمریکای شمالی ارائه دهد.

حرکتی مهم برای چند متخصص پیشرو اروپا.

در کره، مهم ترین بازار تجهیزات فضای باز در آسیا، 44 فروشگاه Salewa با یک شریک محلی افتتاح شد و 16 فروشگاه دیگر به دنبال آن افتتاح شدند.

در لهستان، Salewa یک شرکت تابعه محلی برای ارائه پشتیبانی بهتر به این بازار با سنت طولانی خود در ورزش های آلپاین تأسیس کرد.

بخش جدیدی در Salewa تأسیس شد: کفش.

Salewa به مسیر موفقیت ادامه داد و شرکت های تابعه خود را در فرانسه و اسپانیا تأسیس کرد. اکنون، برند ورزش کوهستانی و فضای باز در تمام بازارهای اروپایی حضور دارد و یک پیشروی بزرگ صادراتی را آغاز کرده است.

اولین فروشگاه خرده فروشی در Finale Ligure افتتاح شد. از زمانی که “نیم وزن – مقاومت دو برابر” به عنوان هدف تحقیقاتی تعریف شده بود، Salewa بر روی آن تمرکز کرد.

محصولات سبک وزن سالیوا

در سال 2001 سالیوا مجموعه سبک وزن خود را توسعه داد. از محصولات برجسته این مجموعه می توان به کارابین ساب 33 (33 گرم) و کاپشن اولترا با وزن کمتر از 350 گرم اشاره کرد.

مقر جدید گروه Salewa شامل یک سالن ورزشی در کلاس جهانی کوهنوردی، انبار مرکزی و فضای اداری در بولزانو افتتاح شد.

راه اندازی مجدد برند جهانی، لوگوی جدید و هویت شرکتی جدید معرفی می شوند.

Salewa اکنون یک رهبر جهانی در محصولات آلپاین است که در 30 کشور وجود دارد و به حدود 2500 فروشگاه در سراسر جهان عرضه می کند.

برای آنها هیچ گاه توقفی وجود نخواهد داشت و بنابراین، با مجموعه تابستانی 2015، آنها لوگو و زبان طراحی جدید خود را به مصرف کنندگان معرفی کردند.

از سال 2017، سالیوا از فناوری پاسخگو Tirolwool® در ژاکت های عایق خود استفاده کرده است. Tirolwool® Responsive یک محصول طبیعی است که از پشم گوسفند کوهی تیرول و تیرول جنوبی تهیه می شود.

آنها از آن برای جایگزینی تمام الیاف های مصنوعی استفاده می کنند.

پیوما 3.0 با وزن تنها 175 گرم، سبک ترین کلاه ایمنی است که سالیوا تا به حال برای کوهنوردان و سنگنوردان ساخته است.

با وجود وزن کم، راحتی بالایی را فراهم می کند.

حدود 30 سال پیش، Salewa کلاه ایمنی هلیوم را معرفی کرد که سبک ترین کلاه ایمنی در نوع خود در بازار بود. محصولات متعهد Salewa تأثیر محیطی و اجتماعی بسیار کمی دارند – و به مشتریان خود شفافیت و جهت گیری بیشتری را ارائه می دهند تا به آنها کمک کند مسئولیت اجتماعی پیدا کنند.

پوشاک و تجهیزات تولید شده پایدار است. علاوه بر پشم، آنها از مزایای عملکرد طبیعی کنف فیبر استفاده می کنند.

فناوری انحصاری Alpine Hemp آنها به ویژه سازگار با محیط زیست است. این پارچه به دلیل ویژگی سختی و احساس دلپذیر در کنار پوست شناخته شده است. محصولات Alpine Hemp سالیوا از سال 2018 به صورت تجاری در دسترس هستند.