نمایش دادن همه 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

برند هیلتی HILTI

ما متعهد به ساختن آینده ای بهتر برای جوامع محلی خود و افرادی هستیم که با آنها کار می کنیم.

هیلتی در سال 1941 تأسیس شد و از یک استارت آپ کوچک خانوادگی به کسب و کار جهانی قابل اعتمادی که امروز هستیم، تبدیل شد.

هیلتی هنوز هم متعلق به خانواده است و دفتر مرکزی آن در شاآن در لیختن اشتاین است، جایی که مارتین هیلتی بیش از 80 سال پیش این شرکت را تأسیس کرد.

تاریخچه برند هیلتی 

نگاهی به تاریخ ما از سال 1941 تا کنون بیندازید:

ما از زمان تاسیس شرکت در سال 1941 راه طولانی را پیموده ایم و جاه طلبی های بزرگی برای رشد داریم.

نگاهی به تاریخچه ما بیندازید تا مزه آنچه را که می توانیم به دست آوریم بچشیم.

1941 – بنیاد

مهندس مارتین هیلتی (1915 – 1997) و برادرش یوگن (1911 – 1964) شرکت Hilti Maschinenbau OHG را در Schaan، لیختن اشتاین تأسیس کردند.

برند هیلتی

1957 – پیشرفت

DX 100 اولین ابزار فعال پودری در جهان است که یک پیشرفت تکنولوژیکی برای هیلتی است.

در اوایل دهه 60، هیلتی در حدود 30 کشور فعال است.

برند هیلتی

1964 – خداحافظی

یوگن هیلتی، یکی از بنیانگذاران شرکت، در 20 نوامبر در سن 53 سالگی درگذشت.

او به عنوان یک سازمان دهنده برجسته، کمک زیادی به گسترش شرکت در Schaan کرد.

او همچنین تا زمان مرگ نابهنگام خود عمیقا درگیر کمیسیون کارآموزان دولتی بود.

1967 – نوآوری های قدرتمند

با معرفی هیلتی TE 17، اولین مته چکشی الکترو پنوماتیک، سری TE به جامع ترین سری ابزارها تبدیل شد.

در همان دوره، هیلتی اولین سیستم کارگاه مکانیکی را توسعه داد.

برند هیلتی hilti

1970 – تاسیسات تولید بین المللی

اولین مرکز تولید بین المللی در تورینگن، فورارلبرگ (اتریش) افتتاح شد. یک سال بعد، یک مرکز تولید در Kaufering، نزدیک مونیخ (آلمان) افتتاح شد.

با افتتاح سایت تولید در ماتاموروس (مکزیک) در سال 2009، هیلتی اکنون دارای 8 مرکز تولید است: Schaan (لیختن اشتاین)، تورینگن (اتریش)، Kaufering و Strass (آلمان)، Zhanjiang و شانگهای (چین) و همچنین Kecskemét (چین). مجارستان).

1973 – گسترش

شرکت تازه تاسیس Hilti Entwicklungsgesellschaft (HEG) در مونیخ (آلمان) فناوری‌های حفاری و نصب و سیستم‌های کارگاهی را توسعه می‌دهد.

این به دنبال راه اندازی یک مرکز توسعه برای تجهیزات فولادسازی در گلاسکو (اسکاتلند) یک سال قبل است.

این شرکت پایگاه مدیریتی خود را گسترش می دهد. هیئت اجرایی چهار نفره وظایف خود را بر عهده می گیرد.

قبلاً در سال 1975 عضویت هیئت مدیره مجدداً تنظیم شد و به پنج عضو گسترش یافت.

مایکل هیلتی به این شرکت می‌پیوندد و حوزه بازاریابی و فروش را بر عهده می‌گیرد.

برند hilti

1980 – تخصیص مجدد و تضمین آینده شرکت

تشکیل مناطق بازار آمریکا، آفریقا، آسیا و اروپا. این اقدام شرکت را به بازارهای منطقه ای نزدیک تر می کند و اطمینان می دهد که نیازهای مشتریان بهتر برآورده می شود.

1985 – استراتژی 2000 و رهبری

نواحی محصول سیستم‌های کارگاهی، اتصال مستقیم، و حفاری و تخریب به‌عنوان بخش‌های محصول کاملاً کارآمد دوباره تنظیم می‌شوند. هر بخش شامل وظایف مدیریت محصول، تحقیق و توسعه، لجستیک، کنترل، خرید و تولید است.

بخش های بازار، بهبود خدمات و محصولات جدید: در سال 1986، هیلتی استراتژی 2000 را ارائه کرد.

فرهنگ شرکتی تحت شعار “رهبری تفاوت را ایجاد می کند” بیشتر توسعه می یابد.

1990 – تغییر مدیریت

مارتین هیلتی سمت مدیرعاملی را به پسرش مایکل، که در سال 1982 به عنوان نایب رئیس هیئت اجرایی منصوب شده بود، واگذار می کند. خود مارتین هیلتی همچنان رئیس هیئت مدیره است.

برند هیلتی hilti

1991 – جهانی سازی و شبکه سازی

افزایش مستمر بازارهای بین المللی شاخه های دیگری مانند روسیه، آمریکای جنوبی و آسیا به دنبال آن هستند.

جهانی‌سازی برای هیلتی آغاز شد و در سال 2002 با راه‌اندازی فرآیندها و داده‌های کسب‌وکار استاندارد شده در سطح جهانی، که مبنایی برای دستاوردهای قابل توجه در کارایی و بهره‌وری است، در سطح فناوری اطلاعات به دست آمد.

1996 – CHAMPION 3C

استراتژی جدید Champion 3C شرکت را بر سه جنبه اصلی مشتری، شایستگی و تمرکز متمرکز می کند. این مهم به این شرکت افزایش زیادی در بهره وری می دهد.

1997 – میراث

مارتین هیلتی، یکی از بنیانگذاران این شرکت، در 19 آگوست در سن 82 سالگی درگذشت. او کار زندگی خود را پشت سر گذاشت، شرکتی که از امنیت طولانی مدت برخوردار است و بر اساس یک ساختار مدیریتی متعادل که براساس کار فردی نیست.

2003 – جایزه و تغییرات در هیئت اجرایی و هیئت مدیره

گروه هیلتی به دلیل فرهنگ شرکتی نمونه خود، جایزه کارل برتلزمن را دریافت می کند. یک سال بعد، توسعه بیشتر این موضوع شاهد معرفی سفر فرهنگ ما است که هسته اصلی آن جلسات آموزشی منظم و توسعه مستمر همه کارکنان در سراسر جهان است.

در پایان سال پیوس باشرا مسئولیت را به عنوان مدیرعامل به بو ریسبرگ واگذار کرد. باشرا رئیس هیئت مدیره می شود. مایکل هیلتی همچنان عضو هیئت مدیره است.

2011 – افزایش ارزش پول

یکی از پیامدهای بحران مالی جهانی، فرانک قوی سوئیس است.

هیلتی با اطمینان از کاهش بهتر نوسانات ارز در آینده واکنش نشان می دهد.

هیئت اجرایی گروه از 4 عضو به 6 عضو افزایش یافته و بازسازی شده است.

این مسیری را برای شرکت تعیین می کند که پویا و آینده نگر باقی بماند.

2014-2016 – استراتژی و تعهد

کریستف لوس پنجمین مدیرعامل تاریخ هیلتی شد. تمرکز استراتژی جدید شرکتی “قهرمان 2020” ایجاد ارزش پایدار از طریق رهبری و تمایز است.

در همان زمان، هیلتی یک مرکز نوآوری جدید و مدرن را در سال 2015 افتتاح کرد و دفتر مرکزی و محل شرکت را در سال 2016 به طور کامل بازسازی کرد که نشان دهنده تعهد خود به موقعیت لیختن اشتاین است.

در سالگرد سال 2016، بیش از 24000 کارمند در بیش از 120 کشور برای هیلتی کار می کنند.

2017-2018 – فروش و خرید گروهی

هیلتی با خرید گروه سیستم Oglaend نروژی موقعیت خود را در بازار فراساحلی تقویت می کند. این بزرگترین خرید شرکت در تاریخ هیلتی است.

در دسامبر 2017، گروه هیلتی برای اولین بار در تاریخ شرکت، مانع فروش 5 میلیارد فرانک را شکست.

در جریان مجمع عمومی سالانه شرکت هیلتی در سال 2018، مایکل هیلتی به عنوان رئیس افتخاری هیئت مدیره مادام العمر انتخاب شد.

هیلتی با خرید شرکت اتریشی Bst Brandschutztechnik Döpfl GmbH و زیرمجموعه فروش آن در آلمان، پیشنهادات خود را برای راه حل های حفاظت از آتش برای بخش انرژی و صنعت گسترش داده است.

2019 – BIM EXPERIENCE CENTRE

هیلتی مرکز تجربه BIM را در روتردام افتتاح کرده است. این مرکز تکامل دیجیتالی پروژه های ساختمانی را از طریق ترکیب برنامه ها، خدمات و عناصر دیجیتال زنده می کند.

2020 – JAIBOT و EXO-O1

هیلتی با Jaibot ربات نیمه مستقل و متحرک، سایت ساخت و ساز خود را برای حفاری سقف راه اندازی می کند.

با این کار هیلتی گامی دیگر در مسیر ساخت و ساز دیجیتال برمی دارد.

هیلتی با همکاری شرکت فناوری پزشکی Ottobock، اسکلت بیرونی EXO-O1 را در صنعت ساخت و ساز راه اندازی کرد.

این کمک قابل توجهی به حفاظت از سلامتی می کند، به ویژه هنگام کار در نواحی بالای سر و بالای شانه.

2021 – تغییر و اکتساب نسل

موفقیت گروه هیلتی در طول دهه ها به شدت با برنامه ریزی جانشین پروری بلندمدت آن که ثبات و تداوم را تضمین می کند، مرتبط است. هیلتی طی دو سال آینده، با توجه به سن و دوره تصدی برخی از نمایندگان بلندمدت، در نقش‌های رهبری کلیدی تغییر نسل خواهد کرد.

گروه هیلتی Fieldwire (ایالات متحده آمریکا)، یک شرکت مستقر در سانفرانسیسکو را خریداری می کند که یک پلت فرم پیشرو برای مدیریت محل کار فراهم می کند. هیلتی قبلاً در سال 2017 به عنوان یک سرمایه گذار شرکت کرده و همکاری نزدیکی با Fieldwire برقرار کرده است.

هدف ما ساختن آینده ای بهتر است. ما می‌خواهیم به مشتریان خود کمک کنیم تا سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر بسازند و در عین حال مراقب میراثی که از خود بر جای می‌گذاریم باشیم.

ما می‌خواهیم به اثری که در جهان می‌گذاریم افتخار کنیم.

ما کارخانه ها، مراکز تحقیق و توسعه، مراکز لجستیک و تعمیرات خود را در سراسر جهان اداره می کنیم.

این کار کیفیت هیلتی را در تمام کارهای ما تضمین می کند.